Duni, een van de grootste spelers wereldwijd als het gaat om tafelaankleding. Het Zweedse bedrijf heeft diverse vestigingen in Europa en Azië. Als jong en ambitieus online georiënteerd bedrijf zijn wij benaderd om aan de slag te gaan voor de online marketing van Duni Benelux. Een uitdagende opdracht om de positie van deze marktleider ook online te verbeteren.
Creator of
Goodfoodmood
Creator of
Goodfoodmood
Versterken van de online marktpositie
Data voor je laten werken
De online profilering van Duni moest onderhanden worden genomen. De online kanalen waren wel aanwezig maar niet in gebruik. Een eerste stap waar enorm veel winst te behalen viel als het gaat om zichtbaarheid. Het inzetten van sociale campagnes op diverse platformen heeft voor een enorme toename gezorgd in online bereik van de doelgroep. Door de specifieke doelgroepen op een slimme manier te targetten zagen we een groei in contactmomenten met Duni.
Grey
#b2b2b2
Blue
#0083a1
Blue
#395775
Koersen op resultaat
Door middel van de duidelijke aanpak die we samen hebben bepaald hebben we de gewenste beweging en doelstellingen kunnen realiseren. Een goede stap in de het verhogen van de online naamsbekendheid. Dankzij het optimaliseren van de verschillende advertentie kanalen, kan de doelgroep niet om Duni heen. Zo bezorgen wij de juiste boodschap, persoonlijk en afgemeten bij de gewenste (nieuwe) partners en klanten.