Dashboarding voor jouw bedrijf
Actie vanuit data
Aan de hand van een dashboard kun je de betere beslissingen maken. Een veel gebruikte tool is natuurlijk Google Analytics, maar naast de gegevens die binnenkomen via jouw website zijn er nog veel meer mogelijkheden. Een dashboard verzameld automatisch de data en is voor geen enkel bedrijf hetzelfde.
Een ijsjesverkoper heeft meer baadt bij berichten over het voorspelde weer, zo kan hij zijn inkoop beter bepalen. Terwijl een webshop houder zich vooral bezig zal houden met de kosten per verkoop.
Eén totaal overzicht
Alle data valt aan elkaar te koppelen en aan de hand van deze gegevens kunnen wij jouw bedrijf helpen groeien. Hoe het dashboard er precies uit zal zien én welke data wij daarvoor gebruiken is geheel afhankelijk van de data die voorradig is binnen jouw bedrijf. Aan de hand van onze intake zullen we bepalen waar de kansen liggen én welke data er bruikbaar is om een analyse mee te maken.
Grip op je business
Naast dashboarding en controlling zijn er nog meer manieren om grip te krijgen op jouw online business. Onze online diensten geven meer inzicht in wat er allemaal mogelijk is op digitaal gebied. Van chatbots tot het optimaliseren van je advertentie’s. Heb je vragen of je wil je aan de slag? Neem dan contact op.